Branding în universități

35,00 lei

În stoc

Descriere

Brandbrandingrebranding  sunt  cuvinte  relativ  nou  intrate  în  vocabularul  limbii române, fiind împrumutate ca atare, fără adaptare fonetică, din limba engleză.  Nu  este  deloc  întâmplător  acest  împrumut  lingvistic,  poate  fi  considerat deplin justificat atâta timp cât limba engleză și numeroși termeni de specialitate din această limbă s‐au impus atât în științele economice cât și în științele comunicării în întreaga lume. Până de curând (până în urmă cu două‐ trei decenii), în societatea noastră, termenul de brand a fost utilizat și receptat cu destule dificultăți și ezitări, a creat adeseori chiar confuzii, mai ales în cazul unor persoane care sunt prea puțin familiarizați cu domeniul economic sau cu cel al comunicării. Chiar și acum acest termen este utilizat cu numeroase accepțiuni, dintre care unele greșite sau, cel puțin, incomplete. De aceea, considerăm că mai este nevoie de efort îndreptat spre clarificarea acestor  concepte,  pentru  a  avea,  pe  cât  se  poate,  un  conținut  semantic  standardizat, care să permită utilizarea și receptarea lor corectă de către majoritatea vorbitorilor de limbă română.

ISBN: 978-606-37-1371-2

Informații suplimentare

Greutate 0,45 kg
Anul apariției

2022

Autor

URSACHE Elena-Ruxandra

Coperta / Cover

broșată

Forma cartii

Carte tipărită

Formatul paginii

17×24 cm

Nr. pagini

248