Introducere in gamificare didactica ( invatare continua prin joaca )

40,00 lei

În stoc

Descriere

(învățare continuă prin joacă)

 

Programele de dezvoltare continuă trebuie să includă în structura lor, obligatoriu, jocul sub diferite forme, alături de alte componente didactice, indiferent de nivelul la care se aplică aceste programe (de vârstă sau de măiestrie). Procesul de implementare a gamificării în alte domenii, altele decât cel dedicat jocurilor digitale, înseamnă să învățăm de ce jocurile digitale sunt așa distractive și captivante și să aplicăm aceste cunoștințe în alte contexte ale vieții.

Gamificarea didactică se comportă ca un sistem informațional motivațional și poate fi considerată un ansamblu de elemente (principii, procedee, mijloace etc.) dependente între ele și formând un întreg organizat, folosite pentru a colecta, prelucra și transmite informația într-un mod specific („game design”), necesar pentru a motiva participanții la procesul didactic propus de profesor.

Materialul lucrării „Introducere în Gamificare didactică (învățare continuă prin joacă)” este organizat pe 4 capitole, care acoperă cele 178 de pagini ale acesteia:

– Delimitări conceptuale.
– Cercetări și tendințe în literatura de specialitate.
– Sistem propriu de gamificare didactică.
– Colecție de resurse didactice.

Pentru a putea crea împreună un viitor mai bun, dar și mai plăcut, vă recomand să țineți cont de următoarea recomandare, foarte utilă pentru adulții de toate vârstele, nu doar pentru cadrele didactice: „Dacă aveți copii sau lucrați cu copii… Intrați în jocurile lor, jucați-vă cu copiii, nu vă împotriviți jocului, deveniți una cu jocul. Încercați să înțelegeți dinamica jocurilor pe care copiii voștri le adoră” (Zichermann, 2011).

Remus Văidăhăzan

Gamificare didactica - promo site

ISBN: 978-606-37-0715-5

Cartea „Abordări didactice proprii (idei de seminar)” aparține unei etape de dezvoltare personală care a pregătit proiectul de „Gamificare didactică”. Deoarece această etapă s-a încheiat, nu putem să vă mai oferim această carte. Ne pare rău pentru neplăcerea creată, dar vă anunțăm, cu bucurie, că o parte din această carte se regăsește în noul proiect de „Gamificare didactică” sub formă îmbunătățită, un up-date pe care-l găsiți în capitolul „Colecție de resurse didactice”.

În această nouă carte a mea „Introducere în Gamificare didactică (învățare continuă prin joacă)”, alături de aplicațiile didactice utilizate până în anul 2019, începând cu anul 2020 veți descoperi în conceptul didactic personal și multe influențe moderne, din sfera gamificării.

Vă recomand cu căldură această nouă carte a mea și vă invit, după ce o lecturați, să-mi trimiteți părerea d-voastră cu privire la acest material!

Autorul.

Informații suplimentare

Greutate 0,45 kg
Anul apariției

2020

Autor

VĂIDĂHĂZAN Remus

Coperta / Cover

broșată

Forma cartii

Carte tipărită

Formatul paginii

17×24 cm

Nr. pagini

182