Cultura Kawaii şi discursul publicitar japonez

45,00 lei

Disponibil pentru precomandă

Descriere

Teza abordează o temă de actualitate în domeniul limbii și culturii japoneze și se dorește a fi un prilej de apropiere a publicului român de substratul culturii pop japoneze, care a cunoscut un succes imediat și răsunător în spațiul românesc, fiind unul dintre factorii determinanți pentru începerea studiului limbii japoneze în rândul studenților noștri de la Facultatea de Litere. Dorința mea de a înțelege drăgălășenia (kawaii) japoneză în toate manifestările sale a început, de altfel, în anii studenției. În perioada martie 2013 – aprilie 2014, am beneficiat de statutul de exchange student la Universitatea Kobe, pe baza acordului interuniversitar dintre Universitatea Babeș-Bolyai (Facultatea de Litere) și Universitatea Kobe (Faculty of Global Human Sciences), o experiență minunată, care m‑a format și m‑a determinat să aprofundez studiul limbii japoneze.

 

ISBN: 978-606-37-1482-5

Informații suplimentare

Greutate ,48 kg
Anul apariției

2022

Autor

BIRLEA Oana-Maria

Coperta / Cover

broșată / paperback

Forma cartii

Carte tipărită

Formatul paginii

17×24 cm

Nr. pagini

274

S-ar putea să-ți placă și…