Descriere
Necesitatea apariței acestei lucrări a venit în urma numeroaselor cercetări realizate în domeniul științelor educației pe tema educației în afara sălii de clasă, și lipsa literaturii de specialitate în sistemele educaționale românești. Conținutul aceastei lucrări aduce o contribuție originală datorită modelelor și instrumentelor de predare și evaluare pe care le cuprinde, în domeniul educației în afara sălii de clasă.
De asemenea, lucrarea conține o cercetare amplă a modului în care educația outdoor este percepută de către părinți, practicată de către cadrele didactice din cadrul învățământului preșcolar și primar, dar mai ales modalități practice prin care se pot integra activitățile din cadrul educației outdoor în rutina zilnică a elevilor, astfel încât procesul instructiv-educativ să fie mai eficient și mai plăcut.
În raport cu titlurile similare din piața de carte, această lucrare conține modele practice de realizare și adaptare a actvităților outdoor în sistemele formale din România. Lucrarea se adresează tuturor celor interesați de tema educației în afara sălii de clasă, pedagogi, psihopedagogi, studenți, specialiști în domeniul educației în general, care vor să aducă un plus valoare activităților educaționale pe care le desfășoară, și doresc să se dezvolte într-un mod inovativ cu privire la viitor.
ISBN: 978-606-37-1010-0